Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Monday 5 December 2011

Isu Semasa : Apa Yang Istimewa Di Sebalik Cerita Ombak Rindu??

 

poster ombak rindu

assalammualaikum dan salam sejahtera sahabat blogger sekalian.. dah berbulan teman meninggalkan dunia blog ni..arini tiba2 tergerak hati nak menulis di blog yg usang ini.. baiklah bila tgk pada poster diatas pasti anda tahukan apa yg saya nak tulis arini..hee.. ya cerita Ombak Rindu yg hangat diperkatakan sekarang ini..tak kira didalam facebook, twitter mahupun blog ia seakan-akan menjadi satu fenomena sekarang ini.. Ada yang berkata filem ini mampu melembutkan hati kering ataw hati batu seseorg?? sejauh manakah kebenarannya..jeng3.. tidak kuarng juga yang sanggup beratur panjang semata-mata untuk mendapatkan tiket cerita ini.. hebat sungguh penangan cerita ini..

semua sedia maklum tentang cerita ini yang diolah dari novel yg sangat terkenal. melihat pada sinopsisnye tampak seperti cerita drama di tv yg selalu kita lihat.. tetapi sayangnya saya masih tidak berkesempatan untuk melihat kehebatan cerita ini di pawagam.. jadi arini saya ingin mendapatkan pendapat anda semua apakah kekuatan filem ini  sebenarnya..mari share bersama saya.. adakah kerana para pelakonnya yg bole dikatakan popular? ataupun jalan ceritanya yg sangat kuat? mahupun aksi kontroversi yg digembar gemburkan tentang cerita ini? ataupun dari sudut teknikalnya iaitu angle camera ataw apa2 saja tentang teknikal filem ini..

                                       

                                                                       ..mari berkongsi pendapat anda dengan saya tentang cerita ini..

________________________________________________________________________________________________________________________
copyright@yazliefizrie.blogspot.com



1 comment:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

SINGGAH BLOGWALKING ..ADA CERPEN SEDIH DI BLOG ACU... ------> http://teyhasahaje.blogspot.com/2011/12/cerpen-monolog-jangan-lupa-namaku.html SANGAT2 MEMERLUKAN KOMEN AWAK YG MEMBINA ~ DTG TAW ..NANTY ACU DTG BALIK BLOG AWK..TENKS :)