Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Monday 17 January 2011

jiwang seketika…

bila dengo lagu ni mcm sampai ja maksud lagunya
sayapun tak tau knp..
mungkin lagu ni begitu bermakna tuk saya kowt
walaupun saya tak pernah terbabit gan memori duka ni..ahak..
apa2pun jom  layan….

 

memori duka..

 

lirik :

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi di malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu


Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam

( korus )
Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori


Malam kian memaksa lagu menghanyut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah

( ulang dari korus )

 

p/s : sok ada kuiz masa tuk study pulak Smile



No comments: