Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Saturday 22 January 2011

impian dan anganan..

 

setiap org ada impian dan suka berangankan..
jangan tipu mesti ada punya
hee
ok arini saya nak share gan korg
benda yg bagi saya susah untuk direalisasikan.
hanya mampu berangan jela buat masa ni ye
hee
ok kita mulakan dengan ini..
:
:
:
:
v

iPhone-4-front-and-back-glass

tak perlu saya terangkan psl gambo ni sbb korg mesti dah tau apakah inikan..hee..iphone 4..teringin sangat nak pakai tetapi apakan daya harganya terlalu mahal jd terpaksa la berangan ataupun bermimpi dulu..

 

sony-vaio-cr-official-1

ok bila cerita pasal sony vaio pulak aku minat sangat dengan laptop ni..walaupun ada dengo cite laptop ni terbako waktu merender video..tetapi ia sangat ekskelusif la dan agak best jika memakainya..

 

ferrari-enzo-doors-open

ha yg ni paling saya suka berangan..bila la agaknya nak dpt pakai kete super car mcm ni eh..kalo tak dpt ferraripun takpa..asalkan kete2 sport..
bila la agaknya eh..mungkin nak kena jadi jutawan dulu kowt.ahak..

 

dan yg last ni bagi saya benda yang paling susah nak dpt dr benda2 yg ada kat atas ni….
apakah itu?????
jeng jeng jeng jeng.
.
.
.
.
.
.
V

s261e

ha
cinta sejati adalah benda yg paling susah nak dapat bagi saya..hee..knp??..kerana ia tidak menggunakan wang ringgit tuk mendapatkannya..
tetapi untuk mendapat cinta sejati ni ia memerlukan hati yg ikhlas untuk dimiliki..kalo takda keikhlasan memang tak dpt la der.
hee

 

ok la.
itulah yang saya angankan dan saya impikan yg masih belum tercapai..
tetapi kesimpulannya di sini..
semua benda yg di atas
ia memerlukan satu sifat yg sama untuk di capai
iaitu
kita harus Berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkannya..
insyaallah..
Smile

- sekian -



6 comments:

Rizal Murad said...

Ha dah kena virus iphone jugak...haha...tunggu le bila kaya nanti..hehe..

Yazlie Fizrie said...

haha..
teringin lak bro tgk iphone td.
aish
ahak...

Nay said...

eceyh...nak jugak cinta sejati ..
yazli ... cool !

Yazlie Fizrie said...

nay
haha..
itu mesti weh.
wajib..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

rasa inginkan semua yang dinyatakan di dalam tulisan anda. insyallah, akan ku kecapi:)

Yazlie Fizrie said...

fifiey |semoga berjaya ya..semuanya bermula dengan usaha insyallah :D