Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Saturday 18 June 2011

Result..

DSC_0125

salam dan salam sejahtera para blogger sekalian..
nampak tak muka saya yg serius tu??
ahak..itu hanya sekadar gambar hiasan jgn terpengaruh..
ha arini saya nak cite psl result..
alhamdulillah result untuk sem 4 dah keluar
saya sangat bersyukur walaupun agak merudum tergolek2 jatuhnye..
tp takpa harap2 sem lepas ini mampu menaikan semangat saya kembali
di kesempatan ni saya nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada para lecture yg tidak henti2 megajar saya
serta kepada rakan2 yg banyak membantu..
segala kerjasama anda amat saya hargai..
thanx all..
dan tak lupa juga nak ucapkan tahniah kat kawan2 yg dapat dean list..
hrp korg terus menuju kejayaan ok..
itu je nak cerita arini bye2..
Smile

 

p/s | harus berusaha lebih sem depan…



2 comments:

Rizal Murad said...

Xpe Yaz sem depan masih ada peluang lagi...Chaiyok2x.... =)

Yazlie Fizrie said...

hehe..yes i try my best next semester..thanx bro. :)