Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Friday 25 March 2011

Terima Kasih Awak

 

hye sahabat2 blog sekalian..
untuk entry kali ini  ditujukan khas untuk seseorg
hrp dia lihat entry ni..


saya nak ucapkan terima kasih kat awk sbb….

    - awk selalu wat saya gembira walaupun kadang2 terselit duka
    - awk selalu bagi saya semangat di kala saya berada di bawah
                - awk selalu faham saya walaupun kadang kala kita berselisihan faham
- awk selalu tolong saya jika saya berada dalam kesusahan
- awk sudi dengar keluhan hati saya di kala saya kesedihan
               - awk sudi memaafkan saya walaupun saya banyak wat salah kat awk
dan yang paling penting
                        - awk sudi berkawan dengan saya,saya amat menghargai persahabatan ini…

walaupun kita jarang kuar sama2
tp dlm hati saya sentiasa ada awk
dan saya akan sentiasa support awk
walau dalam apa jua keadaan sekalipun

TERIMA KASIH AWAK.
SEMOGA KITA KEKAL BEGINI SAMPAI BILA-BILA
INSYAALLAH
Smile

DSC_0026

 

p/s | hargailah mereka yg sentiasa berada bersama kita dengan sebaik-baiknya…



4 comments:

tieka said...

wah2..terharu ye bila baca nie..mmg mendlm maksud ye...huhuhu..

Yazlie Fizrie said...

hahahha...
terharu ke..

Rizal Murad said...

huhu..

tieka said...

a'ah..terharu laa sgt2..hhehehe..=.='