Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Tuesday 14 December 2010

Senja..

sudah lama tidak mengupdate blog..rindu pulak rasanya dgn blog ni..

ok untuk kali ni..saya nak berkongsi tentang suasana senja yg dpt saya snap ketika bersiar2 di taman botani
simpang pulai,perak.

lihatlah gambar di bawah ini ye..

DSC_0037

Credit to my bro..

DSC_0056

my bro

DSC_0049

pabila senja menjelma

DSC_0054

dikala senja menjelma

DSC_0060

credit to my bro

DSC_0073

botani..

DSC_0088

botani di malam hari

sory kalo ada kekurangan
sesungguhnya saya budak baru belajar
perlukan komen anda..
~sekian~



2 comments:

Nay said...

len kali kuar , ajak aku weyh .. teringin gak owh nak tengok scene camtu kat ipoh .. huhu

Yazlie Fizrie said...

haha..
ok dong..
ko kat selangor mana nak ngajaknye..
:P