Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Wednesday 22 December 2010

lagu kenangan..

bila dengar balik lagu2 ni
teringat lak saya waktu zaman kecik2 dulu..

sapa tak knl gan kumpulan new boyz
penah jd fenomena satu ketika dulu..
jom layan lagu2 ni…

Smile


Meraung – New Boyz

Lirik :

Menggigil tubuh ini
Melihat kau bersamanya
Tergamam aku tak terkata
Meraung di jiwa


Puas ku pertahankan
Cinta kita sejak dulu
Tapi sayang
Sikit pun tidak
Menghargai cintaku

Sia-sia saja
Pengorbanan dan kesetiaanku ini
Ku sangka kau permata
Rupanya duri paling berbisa


Ku pasrah dan berdoa
Semoga tabah jiwaku
Oh... tetapi bagaimana
Nak ku lawan
Jiwa yang siksa


Ke mana arah hendak ku tuju
Bila hatiku rindu padamu
Hendakku cari tapi tak guna
Kau bahagia dengan si dia


Dikamar sepi aku termenung
Terbayang bayang kenangan kita
Tidak ku sangka kau
Tergamak pergi
Saat ku masih perlukan mu

Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...
Meraung di jiwa
Apalah daya kiranya
Orang dah benci

Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...
Meraung di jiwa
Tapi tak pernah ku benci
Dirimu sayang

Luka mu Luka ku Jua – New Boyz

Lirik :

Tali yang cumalah sejengkal
Tak dapat kuhulurkan kepadamu
Cukuplah sekadar ku bertanya
Salahkah aku memikirkannya
Di kala kau dilanda duka


Aku datang bersama keikhlasan
Bukan terselit niat serong padamu
Balasannya juga ku terima
Dosa pun akan berlipat ganda
Jika ku tersalah pembawakan


Banyak sudah yang aku perhatikan
Ada yang tersembunyi di sebalik janji
Dan di mana adanya kemanisan
Di situlah ramai yang bertandang

Lukamu lukaku jua
Terhiris tak nampak mata
Sedihmu sedihku jua
Menusuk dalam jiwa

Lukamu lukaku jua
Tak sanggup ku melihatnya
Pedihmu pedihku jua
Biarlah ku bersama


Sejarah yang sering mengganggu
Biar berlalu tak usahlah dikenang
Seandai dikenang menyakitkan
Jikalau dibiar berpanjangan
Dan terbatas jua tiap bicara


*teringat lak saya peristiwa menangis di shoping komplex sbb tak dpt beli kaset new boyz..ahak*



2 comments:

Rizal Murad said...

haha jiwang momok..
best2x...jangan meraung tau ya..hehe..Pasrah..

Yazlie Fizrie said...

thanx ej2x
hahaha...
aku tak meraung
tp jerongen ja..