Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Tuesday 28 December 2010

Lagu Jujur..

ok kali ni saya nak berkongsi dengan anda satu lagu ni
bagi saya lagu ni lagu paling jujur penah saya dengo..
knp jujur?
kalo anda suma faham lirik dia pasti anda akan mengetahuinya
hehe
moh dengokan bersama

Olan – Hitam Manisan

Lirik :

Jikalau ku tahu diri ku hanyalah sandaran mu
Tak akan ku curah segala cinta ku padamu
mengapa sejak dahulu kau tidak berterus terang
bahawa aku hanyalah tempat persinggahan mu


Sudah menjadi lumrah ada insan lupa daratan
waktu kau kesusahan akulah tempat engkau mengadu
tapi apabila kau senang mudahnya kau berubah hati
dan kau bersuka ria dengan orang yang lain


Waktu susah kau cari aku
waktu senang engkau tinggalkan aku
begitulah sikap mu tak tahu kenang budi


Waktu duka akulah teman
waktu perlu akulah kekasih mu
tapi selepas itu mengapa kau kianati


apa gunanya dikenang kenang
pada orang yang tak menghargai
segala pengorbanan diri ku
akhirnya aku terluka


Aku hanya bersabar
sambil dalam hatiku bertanya
bahagia kah engkau
membiarkan ku terkilan rasa


sesungguhnya dirimu adalah
manusia yang lupa daratan
dengan mudah kau mungkiri segala janji mu


*interlude*

Waktu susah kau cari aku
waktu senang engkau tinggalkan aku
begitulah sikap mu tak tahu kenang budi


Waktu duka akulah teman
waktu perlu akulah kekasih mu
tapi selepas itu mengapa kau kianati


apa gunanya dikenang kenang
pada org yang tak menghargai
segala pengorbanan diri ku
akhirnya aku terluka


Aku hanya bersabar
sambil dalam hatiku bertanya
bahagia kah engkau
membiarkan ku terkilan rasa


sesungguhnya dirimu adalah
manusia yang lupa daratan
dengan mudah kau mungkiri segala janji mu


Dahulu aku sering hibur kan hati mu sayang
dan mengapa balasan mu kini menyakiti hatiku


#…kawan2 yg frast menonggeng sbb cinta tu meh dengo lagu ni meh…#
Open-mouthed smile



No comments: