Pages

sapa yg teropong blog saya...

hotel Royal National London
Powered by Best Free Counters

Tuesday, 30 November 2010

Jadual Piala AFF Suzuki 2010


Berikut adalah jadual perlawanan untuk pasukan malaysia dalam kejohanan piala suzuki 2010..

1 December (8.30 pm)


Malaysia

vs
Indonesia


4 December (6.00 pm)


Malaysia

vs

Thailand


7 December 2010 (8.30 pm)


Malaysia

vs

Laos


~selamat maju jaya~
~majulah sukan untuk negara~
~sekian~

Read more...


kawan..


coretan kali ini adalah berkaitan dengan kawan..
terdapat berbagai jenis kawan kat dunia ni..
kerana kawan kita boleh tersesat
kerana kawan kita bole terpengaruh
kerana kawan kita bole berjaya
kerana kawan juga kita bole berubah ke arah kebaikan
dan akibatnya
ada kawan jadi lawan.
ada juga lawan jadi kawan..

tetapi untuk mencari kawan yg sejati itu bkn la mudah
kawan sejati yg sanggup bersama kita
dlm apa jua keadaan
susah dan senang..

hayati lah bait2 kata kumpulan brothers
"ku mencari-cari teman yg sejati"
"buat menemani perjuangan suci"

jadi pilih la kawan yg terbaik dlm diri anda..
yang mampu mendorong
dlm perjuangan hidup anda...
~sekian~




Read more...


Sunday, 28 November 2010

Cinta...


apa itu cinta...
cinta itu bahagia?
cinta itu indah?
ataupun cinta itu sengsara?
sukar untuk disahkan..
bagi aku cinta kepada manusia
tidak kekal lama
hanya sementara..
ingatlah...
kita hanya memerlukan masa sekejap untuk menyukai seseorg
tetapi mengambil masa yg lama untuk melupakan seseorg jika terluka

~jadi kejarlah cinta yg sejati~
~iaitu cinta kepada yang maha esa..~
~jgn terlalu mengejar cinta yg tak pasti dan bersifat sementara~
~renung-renungkan~
~sekian~

Read more...


Saturday, 27 November 2010

Kenangan Terindah..

coretan kali ini ditujukan buat
groupku Heavent Heaven production
rindu korg suma..
kenangan di sem 3 yang tak dpt aku lupakan..
sangat indah bagi diriku..




Pra Shooting


Group Profile


Interview



Terima Kasih atas kerjasama korg
pengorbanan dan kerja kuat korg
amat aku hargai sampai bila2..
:D
-sekian-


Read more...


Tuesday, 23 November 2010

Wayang...



~23-11-2010~
~lokasi jaya jusco~


cerita unstoppable aku bagi 4 bintang..
ok la jgk citer ni amat mendebarkan..
jom la serbu panggung
mmng best citer ni.
tak rugi..





















Read more...


Saturday, 20 November 2010

Kenangan lalu..


coretan kali ini ditujukan kepada
kawan2 waktu sek dulu..
rindu pulak rasanya
nak ulang balik ke zaman persekolahan..

"aku abadikan gambar2 kenangan kat bawah ni untuk korg"



gaya bebas

lelaki maskulin

sehari sebelum spm

sehari sebelum spm

mereka



hope persahabatan kita ni..
kekal sampai bila2..
dan
aku doakan korg semua berjaya
dalam apa jua bidang yg korg ceburi..
amin..

# teringat lak aku dengan gelaran bonzer waktu sekolah dulu disebabkan bdn aku yg taf ni. :P






















Read more...


Friday, 19 November 2010

Lagu Syahdu



SATU CINTA - STAR FIVE

video


Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Engkau satu cinta
Yang s’lamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang salam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu
Ku pasrahkan…

Oh Tuhan… s’lamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan… jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia-sia



~cinta kepada dunia hanya sementara~
~hanya satu cinta yg kekal abadi~
~iaitu cinta kepada allah~

Read more...


Wednesday, 17 November 2010

Aktif kembali..

Dah berkurun tak mengupdate blog..
kini aku kembali membuka blog yg agak usang ini..
cuti sem pun dah bermula
so kerja takda..
terlihat lak gambar waktu di bukit tinggi..
teringin lak nak edit
dan ini la hasil
nya..












Gambar 1












Gambar 2












Gambar 3



hope korg suka gan gambar2 ni..
walaupun kurang menarik dan pro..
hehe
-tamat-

Read more...